Mi alapján választ manapság valaki autószervizt? Vagy megkérdezi az ismerőseit, vagy a Google-t hívja segítségül, beírja a keresőbe a kulcsszavakat és lecsap a legközelebb található szolgáltatóra. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy mi alapján tűnhetünk ki, mi mint szerviz, a versenytársak közül és mehetünk elébe ennek a folyamatnak? Ezeket a bevált és hasznos trükköket gyűjtöttük most össze egy csokorba, amit bármikor bevethetsz az üzleted sikerességének növelése érdekében.
1.Vásárlói vélemények begyűjtése
A már meglevő és új ügyfeleid a szervized kipróbálása után véleményt formálnak a cégedről és nem ezt a véleményt bátran megosztják másokkal, online és offline felületeken egyaránt. Természetesen ajánlott a pozitív vélemények begyűjtése, abból is minél több, így növelheted az üzleted és egyúttal a márkád hitelességét is, így az, aki rád talál a Google segítségével, sokkal nagyobb arányban fog betérni az üzletedbe. Miért is teszik mindezt? Azért, mert a legtöbb ember annyira bízik az interneten közzétett véleményekben, mint a személyes ajánlásokban. Természetesen az sem utolsó szempont, hogy a Google rendszerében való előresorolás egyik pillére, ha minél több értékelést gyűjtesz be az ügyfeleidtől. Joggal merül fel benned a kérdés, hogy milyen eszközökkel gyűjthetsz minél több véleményt a már meglevő ügyfeleidtől. A válasz egyszerű és nagyszerű. Amellett, hogy jól csinálod, amit csinálsz, használd a Google Cégem vélemények direkt link generátorunkat! A „hogyanról” itt olvashatsz bővebben.
2. Minél több aktuális információ megosztása a szervízedről
Használd okosan a Google adatbázisát és tedd meg a megfelelő lépéseket ahhoz, hogy elnyerd meglevő ügyfeleid bizalmát és bevonzd a lehető legtöbb leendő vásárlót. Ossz meg minél több olyan aktuális információt, ami segít a leendő és meglevő ügyfeleidnek a szervized igénybevételében. Gondolunk itt olyan információra, mint nyitvatartási idő, útvonalterv, illetve fotók a helységről. Ez mind mind segít a döntés meghozalatában azok számára, akik még nem jártak nálad és a Google előresorolásában sem utolsó szempont.
3. Használd a helyi keresőoptimalizálást!
A helyi keresőoptimalizálás egy ingyenes program, amelynek segítségével növelheted a weboldal látogatottságát, ráadásul a Google keresője is előrébb sorolja a vállalkozásodat. Jól hangzik, igaz? A jó hír az, hogy mindez most számodra is elérhető! A schema.org használatával nem csak a multik árnyékából bújhatsz ki, de a helyi konkurenciával is felveheted a versenyt. Ha további kérdésed van a lépésekkel kapcsolatban, akkor ebben a helyi keresőoptimalizálásban segít a schema generálás cikkünkben megtalálhatod a megfelelő választ és a megfelelő lépéseket is.
+1 Kérj szakmai tanácsot a csapatunktól
Csapatunkban olyan szakemberek találhatóak, akik világmegváltó eszközökkel és szupererővel rendelkeznek és mindent megtesznek az üzleted sikeressége érdekében. Állunk rendelkezésedre és izgatottan várjuk a megkeresésedet.
Reméljük sikerült kicsit közelebb hozni a szervizedet a megcélzott siker eléréséhez és olyan tippeket kaptál, amiket már akár ma élesben ki is tudsz próbálni és könnyen kitűnsz a versenytársaid közül a piacon. Van olyan partnerünk akinek 4,9 csillagos értékelést értünk el pár hónap alatt ami kimagasló teljesítmény ebben a kategóriában: