3 +1 marketing trükk autószalonoknak és szervizeknek

Mi alapján választ manapság valaki autószervizt? Vagy megkérdezi az ismerőseit, vagy a Google-t hívja segítségül, beírja a keresőbe a kulcsszavakat és lecsap a legközelebb található szolgáltatóra. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy mi alapján tűnhetünk ki, mi mint szerviz, a versenytársak közül és mehetünk elébe ennek a folyamatnak? Ezeket a bevált és hasznos trükköket gyűjtöttük most össze egy csokorba, amit bármikor bevethetsz az üzleted sikerességének növelése érdekében.

1.Vásárlói vélemények begyűjtése

A már meglevő és új ügyfeleid a szervized kipróbálása után véleményt formálnak a cégedről és nem ezt a véleményt bátran megosztják másokkal, online és offline felületeken egyaránt. Természetesen ajánlott a pozitív vélemények begyűjtése, abból is minél több, így növelheted az üzleted és egyúttal a márkád hitelességét is, így az, aki rád talál a Google segítségével, sokkal nagyobb arányban fog betérni az üzletedbe. Miért is teszik mindezt? Azért, mert a legtöbb ember annyira bízik az interneten közzétett véleményekben, mint a személyes ajánlásokban. Természetesen az sem utolsó szempont, hogy a Google rendszerében való előresorolás egyik pillére, ha minél több értékelést gyűjtesz be az ügyfeleidtől. Joggal merül fel benned a kérdés, hogy milyen eszközökkel gyűjthetsz minél több véleményt a már meglevő ügyfeleidtől. A válasz egyszerű és nagyszerű. Amellett, hogy jól csinálod, amit csinálsz, használd a Google Cégem vélemények direkt link generátorunkat! A „hogyanról” itt olvashatsz bővebben.

2. Minél több aktuális információ megosztása a szervízedről

Autószerviz marketing 2018

Használd okosan a Google adatbázisát és tedd meg a megfelelő lépéseket ahhoz, hogy elnyerd meglevő ügyfeleid bizalmát és bevonzd a lehető legtöbb leendő vásárlót. Ossz meg minél több olyan aktuális információt, ami segít a leendő és meglevő ügyfeleidnek a szervized igénybevételében. Gondolunk itt olyan információra, mint nyitvatartási idő, útvonalterv, illetve fotók a helységről. Ez mind mind segít a döntés meghozalatában azok számára, akik még nem jártak nálad és a Google előresorolásában sem utolsó szempont.

3. Használd a helyi keresőoptimalizálást!

Autókereskedés marketing 2018

A helyi keresőoptimalizálás egy ingyenes program, amelynek segítségével növelheted a weboldal látogatottságát, ráadásul a Google keresője is előrébb sorolja a vállalkozásodat. Jól hangzik, igaz? A jó hír az, hogy mindez most számodra is elérhető! A schema.org használatával nem csak a multik árnyékából bújhatsz ki, de a helyi konkurenciával is felveheted a versenyt. Ha további kérdésed van a lépésekkel kapcsolatban, akkor ebben a helyi keresőoptimalizálásban segít a schema generálás cikkünkben megtalálhatod a megfelelő választ és a megfelelő lépéseket is.

+1 Kérj szakmai tanácsot a csapatunktól

Csapatunkban olyan szakemberek találhatóak, akik világmegváltó eszközökkel és szupererővel rendelkeznek és mindent megtesznek az üzleted sikeressége érdekében. Állunk rendelkezésedre és izgatottan várjuk a megkeresésedet.

Reméljük sikerült kicsit közelebb hozni a szervizedet a megcélzott siker eléréséhez és olyan tippeket kaptál, amiket már akár ma élesben ki is tudsz próbálni és könnyen kitűnsz a versenytársaid közül a piacon. Van olyan partnerünk akinek 4,9 csillagos értékelést értünk el pár hónap alatt ami kimagasló teljesítmény ebben a kategóriában:

Autószerviz vélemények 2018

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Kérj visszahívást, vagy keress minket online. Üzenj nekünk, írd meg elképzeléseidet és találjuk meg közösen az ügyfeleidhez vezető utat!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre