A potenciális ügyfelekből vásárlás útján vásárlók, majd a termék kipróbálása után fogyasztók válnak, akik a folyamat közben véleményt formálnak a cégedről, majd a termékedről is és nem félnek ezt a véleményt megosztani másokkal, online és offline felületeken.
Egy nemrég megjelent tanulmányban azt olvastam, hogy a legtöbb ember annyira bízik az interneten közzétett véleményekben, mint a személyes ajánlásokban. Ezért fontos minden vállalkozás számára, hogy minél több pozitív visszajelzést kapjon. Hiszen ez segít a jó hírnév kialakításában, így az új ügyfelek bevonzásában is. Egy új fejlesztésünk segítségével most még többet tehetsz ezért, így érdemes minél jobban megismerned a módszert. Ha szeretnél többet megtudni a témáról, akkor olvasd el a fogyasztói véleményekről szóló esettanulmányunkat.
Menjünk csak végig a lépéseken. Amikor is a potenciális ügyfelek szolgáltatást, vagy terméket keresnek a világhálón, a keresési eredményeknél, a jobb oldalon általában megjelenik egy térkép az érintett vállalkozások nevével, címével és a mások által adott véleményekkel. Ezek a vélemények rangsorolási faktorok a Google algoritmusai számára, ami a Google keresésénél elengedhetetlen. Hiszen, ki ne szeretne az elsők között megjelenni a keresőben, amikor éppen pont azt a szolgáltatást venné egy potenciális ügyfél igénybe, amit te nyújtasz?
A Google rendszerében való előresorolás egyik pillére az, ha minél több értékelést gyűjtesz be az ügyfeleidtől. Ebben segít neked az általunk kidolgozott módszer. Biztosan Te is megélted már felhasználóként, hogy sokszor bonyolult és időigényes véleményt írni az adott vállalkozásról, mert nem találod hol van erre lehetőség, vagy túl sok lépés vezet el hozzá. Ha valaki telefonról böngész, vagy csak néhány perce van a visszajelzésre, sokszor inkább elhalasztja az értékelés megosztását, mert nincs ideje keresgélni. A generátorunk pont ezt teszi egyszerűbbé az ügyfelek számára.
Segítségünkkel létrehozhatsz egy közvetlen linket, amely a saját oldaladra mutat. Ez azt jelenti, hogy az emberek egyetlen kattintás után az üzleted oldalára léphetnek, ahol tájékozódhatnak a tevékenységedről, megnézhetik a többi látogató véleményét és maguk is értékelhetik a helyet. Ennek az egyedi linknek a megosztása a legpraktikusabb módja annak, hogy az emberek egyszerűen véleményezhessék a vállalkozásodat.
Írd be a kereső mezőbe az üzleted nevét
Fontos tudnod, hogy a link létrehozásához szükséges a céged számára egy Google térkép adatlap. Ha nem rendelkezel ilyennel, könnyedén létrehozhatsz egyet a Google Cégem segítségével. Ezt követően néhány nap után már használhatod is a generátort. A regisztrációról bővebben az alábbi linken olvashatsz.
Tedd ki a honlapodra, illeszd be a hírleveledbe, posztold Facebook, vagy Instagram oldaladra! Sőt, még e-mailben is elküldheted a törzsvásárlóid számára.
A lényeg, hogy minél több felhasználótól gyűjtsd be az értékeléseket, így folyamatosan „előkelőbb” helyre sorol majd a Google.