Érezted már Te is úgy magad, hogy a vállalkozásod vezetése mellett egyszerűen nem jut kapacitásod arra, hogy még az újdonságokkal is legyen időd megfelelően foglalkozni és a bennük rejlő lehetőségek kiaknázására?
Pedig kiemelten fontos lenne, hogy lépést tudj tartani a változásokkal, hiszen így tudsz könnyen piaci előnyre szert tenni.
Azért, hogy időt és energiát spóroljunk Neked összeszedtünk 3 olyan újdonságot, amivel könnyen beelőzheted a még szunnyadó konkurenciád!
Mivel a napokban beért a Google-nek pár korábban megkezdett frissítése, amely a Google Cégemet érinti, így összeszedtük ezeket egy külön bejegyzésben. Két darab statisztikát érintő frissítés érkezett, amelynek köszönhetően még pontosabb adatokat kaphatunk a vállalkozásunk teljesítményéről és egy teljesen új funkció is élesítésre került emellett.
Ezekről olvashatsz most a következőkben.
Az első ilyen komolyabb frissítés a kereső szavak megjelenése.
A „Statisztika” menüponton belül, most már elérhetővé vált számunkra, hogy lássuk, pontosan milyen kulcsszavakra jelent meg cégünk a Google rendszerében, és hány felhasználónak. Az adatokat ráadásul három idősíkon is megkaphatjuk, amik közül mi tudunk választani.
Ezek a következőek:
Ezt egyébként egyből a keresések felett tudjuk állítani, így rögtön kézre esik, és nagyban megkönnyíti a statisztikai adatok elemzését. Az imént említett felület pedig a következőképp néz ki:
A jól átlátható, letisztult design-t kapó táblázatban két oszlopot láthatunk, „Lekérdezések” és „Felhasználók”. Az előbbinél azt a kulcsszót kapjuk meg, amire vállalkozásunk megjelent, míg az utóbbinál pedig a keresési kifejezéshez kapcsolódó lekérdezési számot láthatjuk.
Érdemes ezeket az adatokat figyelemmel követni, hiszen most már pontos adatokat kaphatunk vállalkozásunk teljesítményéről a Google Helyi Vállalkozások rendszerében.
A következő ilyen újítást a márkaneves keresések. Itt a már korábban is ismert diagram kapott egy kiegészítést. Miszerint a „Közvetlen” és „Felfedezés” opciók lettek kiegészítve az új „Márkaneves” keresésekkel. Ezt a diagramon narancssárga színnel jelölve látjuk. Amikor az említett terület fölé visszük a kurzort, megjelenik a pontos keresési szám is.
Ezzel az új lehetőséggel tökéletesen mérhetjük vállalkozásunk márkájának a teljesítményét a Google Cégem-en belül. Ezt is kisérjük figyelemmel folyamatosan, mivel következtetést tudunk levonni abból, hogy cégünk mennyire ismert, a felhasználók mennyire keresnek cégünkre.
Az utolsó bemutatandó újdonság már ismerős lehet a Facebook-ról. Ez pedig nem más, mint az „Üzenetküldés”.
Ezzel az újítással, sokkal könnyebben felvehetik velünk a kapcsolatot az érdeklők. Üzenet küldéskor az első interakciónál előre megadott kérdéseket is elhelyezhetünk, így nem a felhasználónak kell megírnia azt, de van lehetősége mást, a már előre megírtaktól eltérő kérdést feltenni is.
Igyekezzünk gyorsan válaszolni, a Google ezt ezzel magyarázza:
„Az ügyfelek bíznak a gyors válaszban – senki sem szeret sokáig várni arra, hogy megválaszolják a kérdését. Az adatlapodon szereplő nyitvatartási időben igyekezz minél gyorsabban válaszolni az ügyfelek kérdéseire.
Amikor az ügyfelek üzenetet küldenek neked, látni fogják az átlagos válaszidődet. (Ezt te is megtekintheted a Kezdőlap menü „Üzenetküldés” kártyáján.)”
Miután bekapcsoltad az üzenetváltást, az ügyfeleknél megjelenik az „Üzenet” gomb a Google Cégem adatlapodon. Így most már készen állsz, hogy fogadd ügyfeleid üzeneteit:
További információt a Google Cégem belüli üzenetekről itt találsz: