5 SEO trükk szállodák számára

Nehéz helyzetben vannak manapság a szállodák, mert sok a versenytárs és sok igénynek kell megfelelni ahhoz, hogy fenn tudják tartani magukat, hogy megőrizzék a meglevő vendégeiket és minél több újat vonzanak be. Összegyűjtöttünk pár olyan tippet, ami az online láthatóságban segít és előnyt jelent a versenytársakkal szemben. Ezeket a bevált lépéseket bármikor bárki bevetheti az üzlete sikerességének növelése érdekében. Segítségünkkel könnyen az elsők között fog megjelenni a Google, a Bing, a Yahoo rendszerében, vagy más népszerű online keresőkben a szállodád.

Hotel marketing – lokális marketing megoldások

Első lépésként, ha még nem regisztráltál a Tripadvisor felületére, akkor azt tedd meg, mivel ez az a felület, amit főként arra használnak a vendégek, hogy megosszák a véleményüket és tapasztalataikat a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Olvass még többet arról, hogy miért jó ez az oldal és mennyit számítanak a megjelenő vásárlói vélemények!

Vágjunk is bele a konkrét lépésekbe:

 

  1. Legyen érthető a szállodádról írt leírás!
    Szállás marketing Nem kell túlbonyolítani a szállodádról írt szövegezést. Használj egyszerű szavakat, legyen tömör maga a leírás és ne ígérj olyat, ami nem igaz. Egy percre vonulj el egy csendes helyre, hunyd be a szemed és gondolj arra az érzésre, ami megfogalmazódik benned, ha belépsz a szállodádba. Na ezt az érzés kell megfogalmazni és leírni.Az is ugyanilyen fontos, hogy használd a cégedhez tartozó kulcsszavakat, amiket könnyen belecsempészhetsz a leírásba, csupán egy kis írói véna szükséges hozzá. Ez utóbbi azért fontos, hogy a keresők előrébb sorolják az oldaladat, így a böngésző potenciális vásárlóid is hamarabb találnak rád.
  2. Találd meg a szállodádra leginkább illő értéket!
    Fontos, hogy olyan szavakat használj, amikor a szállodádról írsz, amit nem sokan használnak és így nem aprózódik el maga a leírás. Nem veszik el az „olasz szálloda” hosszú listájában, viszont az „olasz életérzést közvetítő szálloda Budapest belvárosában” már sokkal jobb. Ha éppen nem jut semmi eszedbe, akkor segítségül hívhatod az ingyenes Google Adwords-öt, vagy megkérdezheted a vendégeidet is, hogy milyen kifejezéssel illetnék a szállodádat és milyen kulcsszóra kerestek rá, amikor a megfelelő szállodát keresték.
  3. Legyen mindig aktuális információ a weboldaladon!
    A Google és a leendő vásárlóid is előnyben részesítik a gyakran frissített weboldalakat, így magasabb rangsorolást kaphatsz és jó visszajelzést. Gondolj csak bele, hogy egy új vendég a régi nyitvatartást találja meg a honlapodon és ennek megfelelően útra kel, de zárva találja a szállodádat, mert már egy új nyitvatartás alapján vagy nyitva. Szinte biztos lehetsz benne, hogy nem fog visszatérni hozzád. Érdemes frissíteni a különleges ajánlatokat is. Ha egyedül nem megy a folyamatos frissítés, akkor kattints a„ReviewSnippetsTripAdvisorwidget” weboldalra, amely segít frissen tartani a webhelyedet.
  4. Fotók és videók
    Szálloda marketing megoldások A jó minőségű fotó és videó elengedhetetlen része a weboldaladnak. Minél több az érdekes, színes tartalom a weboldaladon, annál több látogató kattint majd rá. Ez pedig nagyban hozzájárul a keresőkben való előre soroláshoz.
  5. A közösségi média az új szórólap
    A szállodád online jelenléte nélkül akár be is zárhatsz, mivel manapság az emberek olyan közösségi oldalakon tájékozódnak, mint például a Facebook, a Google Plus vagy a Twitter. Ezek ingyenesen használható felületek, mégis széles vásárlói réteget érhetsz el vele.

 

Ha további kérdésed merülne fel a témával kapcsolatban, vagy csak elakadtál valamelyik lépésnél, akkor ne habozz, keress fel minket!

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Kérj visszahívást, vagy keress minket online. Üzenj nekünk, írd meg elképzeléseidet és találjuk meg közösen az ügyfeleidhez vezető utat!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre